Actueel

Als de scheidslijn tussen cliënt en medewerker vervaagt

11 juni 2015
Invorm, het magazine van Transvorm over ontwikkelingen in zorg&welzijn in Noord-Brabant, sprak met Paola van de Noordt en René van Trijp. "Er is wat lef nodig om te beginnen met ervaringsdeskundigheid, maar RIBW Brabant laat zien dat het resultaat groot kan zijn."
invorm
"De inspanningen betalen zich terug, doordat niet voorbij is gegaan aan het individu en daarbij focust op zijn behoeften. Hoe dit leerproces is verlopen, vertellen René van Trijp, hoofd personeel en organisatie en Paola van den Noordt, senior ervaringsdeskundig medewerker." 
 
Het volledige interview kunt u lezen in de bijlage.
Actueel
Woningcorporatie WonenBreburg maakt gebruik van de ervaringsdeskundigen van RIBW Brabant. Collin ...
Onlangs tekende staatssecretaris Paul Blokhuis (VWS) het hoofdlijnenakkoord over de toekomst van de ...
Cliënten en medewerkers van RIBW Brabant liepen samen mee met de CZ Tilburg Ten Miles. In de ...