Actueel

Als de scheidslijn tussen cliënt en medewerker vervaagt

Invorm, het magazine van Transvorm over ontwikkelingen in zorg&welzijn in Noord-Brabant, sprak met Paola van de Noordt en René van Trijp. "Er is wat lef nodig om te beginnen met ervaringsdeskundigheid, maar RIBW Brabant laat zien dat het resultaat groot kan zijn."
invorm
"De inspanningen betalen zich terug, doordat niet voorbij is gegaan aan het individu en daarbij focust op zijn behoeften. Hoe dit leerproces is verlopen, vertellen René van Trijp, hoofd personeel en organisatie en Paola van den Noordt, senior ervaringsdeskundig medewerker." 
 
Het volledige interview kunt u lezen in de bijlage.
Actueel
Op 1 en 2 september is het weer zo ver dan vindt de Tilburg Ten Miles plaats mét verschillende ...
Heeft u de artikelen in de zorgbijlage bij De Volkskrant van Nina Visser gelezen en heeft u vragen ...
Ken jij iemand met autisme of heb je zelf autisme? Kom naar de Autisme Informatiemarkt in ...