Vacatures bij RIBW Brabant:

Teammanager

Je ziet direct waar de talenten van mensen liggen en motiveert hen én het team deze verder uit te bouwen. Je gelooft, net als wij, dat gelijkwaardigheid aan de basis van iedere samenwerking ligt. Ben je in staat om een veilig werkklimaat te creëren? En weet jij zowel intern als extern de verbinding te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
vacature Teammanager
Reageer vóór: 5 april 2019 

Wat ga je doen als teammanager?

Je geeft op een coachende en inspirerende manier leiding aan de medewerkers van één of meer woonteams. Je zorgt ervoor dat medewerkers, stagiaires en vrijwilligers hun capaciteiten en talenten zo goed mogelijk inzetten en verbeteren. Je draagt de verantwoording voor onder meer een juiste invulling van zorginhoud, financiën en personeel zodat jouw team het werk goed kan uitvoeren. Je ontvangt zelf leiding van de manager.
Je draagt bij aan ons proces van ‘Bouwen aan Perspectief’. Je neemt deel aan collegiaal overleg, overleggen van diverse beleidsvoorbereidende organen van RIBW Brabant en/of je vertegenwoordigt ons in regionale netwerken en projectgroepen. Je zorgt voor verbinding en afstemming en onderhoudt in- en externe contacten. Tot slot krijg je de ruimte om jouw talenten en passie voor onze ondernemende en informele organisatie in te zetten.

Visie RIBW Brabant

Wij geloven dat een mens vaak veel meer kan dan hij of zij zelf denkt. Onze professionals zijn een bron van inspiratie en motivatie voor anderen. Onze medewerkers durven zichzelf te zijn en zien gelijkwaardigheid als hét uitgangspunt in de begeleiding van anderen. Gelijkwaardigheid zie je ook terug op de werkvloer. We gaan informeel met elkaar om, lachen en huilen met elkaar en ondersteunen elkaar. We zorgen samen dat iedereen zich veilig kan voelen. Onze medewerkers zetten zich in om cliënten weer mee te laten doen in de samenleving. Zij zijn succesvol wanneer een cliënt zoveel mogelijk op eigen kracht zijn leven naar tevredenheid kan inrichten. Dit geldt voor zowel onze zorgprofessionals als de professionals in een ondersteunende functie. 

Wat vragen we van jou?

• HBO werk en denkniveau en een voltooide managementopleiding;
• Je bent proactief, sociaal vaardig en je bent in staat om zowel intern te verbinden als relaties in de ketenzorg aan te gaan en te onderhouden;
• Je kunt aantonen dat je coachend en verbindend leiding kunt geven. Wij vinden het belangrijk dat je de capaciteiten en talenten van teamleden en teams optimaal benut;
• Je functioneert goed in een veranderende organisatie;
• Je hebt affiniteit met psychiatrie. Kennis van psychiatrie is een pre;
• Werkervaring in een soortgelijke functie;
• Je bent resultaatgericht;
• Je kunt je vinden in de waarden en normen van onze organisatie: verbinding, professionaliteit, vertrouwen en inspiratie.

Wij bieden jou?

• Een dienstverband bij een werkgever met het keurmerk ‘Beste werkgever’!
• Tevreden cliënten, ze beoordeelden onze zorg met een 8!
• Het betreft een dienstverband van gemiddeld 32-36 uur per week voor de duur van een jaar.
• Een open en informele sfeer met heel veel ruimte voor jouw ontwikkeling
• De functie is ingeschaald in FWG 60 (€ 2.793 - € 4.355 bij een fulltime dienstverband).
• Arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Geestelijke Gezondheidszorg.
• Je krijgt jaarlijks 8% vakantiegeld en een structurele eindejaarsuitkering van 8,33%.
• Je hebt recht op een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, collectieve verzekeringen, sportfaciliteiten, een ruim opleidingsaanbod en een werkgeversbijdrage voor het pensioenfonds PFZW.
• Uitnodigingen voor onze jaarlijkse super leuke personeels-, Sinterklaas-, en Kerstfeesten.
• Een telefoon, iPad of laptop die je ook vanuit huis mag gebruiken. 

En verder….

Wij zorgen graag goed voor onze medewerkers. Daarom zijn we lid van BRABANTWERKtZEKER. Dit betekent onder meer dat je als (toekomstig) medewerker jouw werkzekerheid vergroot, jouw kennis en netwerk kunt ontwikkelen en je beter de regie houdt op je loopbaan. 

Meer weten? 

Bel gewoon even met Tonneke Schrover, manager zorg, telefoonnummer: 013-545 63 21 of 06-28679938. zij weet veel over het werk, de teams, de soort cliënten maar ook het sollicitatieproces.
Meer weten over BRABANTWERKtZEKER? Check www.brabantwerktzeker.nl

Solliciteren

Ben je enthousiast over deze vacature? Dan ontvangen wij graag je motivatiebrief en CV per e-mail PenO@ribwbrabant.nl - onder vermelding van het referentienummer (18241).
De sluitingsdatum van deze vacature is 5 april aanstaande. De gesprekken voor de eerste ronde vinden plaats op 15 of 16 april en voor de tweede ronde op 23 april aanstaande.

Vacatures bij RIBW Brabant:
Vanaf september 2019 hebben wij ruimte voor een daadkrachtige HBO communicatiestudent met veel ...
Een stevige en benaderbare manager die in de actuele dynamiek van de organisatie richting en ...
RIBW Brabant is continue op zoek naar goede mensen. Kijk eens bij onze vacatures, misschien zit er ...