Werving door storytelling

Tijdens de werving van nieuwe medewerkers is de belangrijkste vraag die sollicitanten (bijna altijd) stellen “Hoe ziet een werkdag eruit bij RIBW Brabant?” Ook krijgen we vragen als: “Wat betekent het om te werken als herstelcoach of herstelondersteuner?” en “Hoe laat moet je beginnen?”, “Hoeveel cliënten heb je dan en waar werk je dan met een cliënt aan op een dag?” Daarom geven we collega’s het beheer van het Instagram account van RIBW Brabant. In de stories nemen medewerkers van de (wijk-)teams kijkers mee in hun werkdag.

Nieuwsgierig geworden naar meer?

Volg ons dan op Instagram via @ribwbrabant en hou onze stories in de gaten voor mooie kijkjes achter de schermen. Het kan zijn dat je net niet op Instagram zat toen één van onze collega’s je meenam in zijn of haar werkdag. Maar geen probleem! Alle stories hebben we geplaatst in een Highlight op ons Instagram-kanaal. Deze zijn dan ook nog op ieder gewenst moment terug te kijken.

Daarnaast zijn we ook te vinden op LinkedIn, Facebook, YouTube en Twitter. De social media kanalen zetten we in om op een effectieve werving van nieuwe medewerkers.